27 Mayıs 2012 Pazar

HAVADAN ELEKTRİK ELDE ETME-1

Bugün Alttaki resimde görülen devreyi yaparak havadan tam 22 volt gerilim eldesi sağladım. Ancak, akım gücünün yok denecek kadar az olması nedeni ile bir parlak ışıklı ledi anlık olarak yakabiliyor. En kısa zamanda videoya alıp sizlerle paylaşacağım. Sistemin çalışması şöyle ki; gerek atmosferdeki radyo yayınlarını, gerek uzaydan gelen kozmik manyetik dalgaları doğrultmak suretiyle bir kondansatör üzerinde şarj ediyor. Bunu sadece tek hücre olarak düşünüp, solar hücreler gibi seri ve paralel bağlantılarla çoğaltarak bir panel haline dönüştürebilirsek, çok rahat bir akü şarjı sağlanabilir. Sistemin en güzel yanı gece ve gündüz kesintisiz çalışmasıdır. Aslında atmosferimiz devasa bir enerji denizi. Bu nasıl olabilir diyenler için alttaki açıklamayı okumalarını öneriyorum. Tesla, 1900 yılında, Rocky Mountains'de 200 karbon lifli, 10 Kilowat'a gerek gösteren bir santral kurdu ve bunu, 25 mil ötedeki bir güç kaynağından ateşledi, Hem de arada bir nakil hattı olmaksızın! Bunu nasıl yaptığı bilinmiyor, bir şey keşfettiği açıktır! Yeryüzü yüzeyi ile atmosferin üst tabakası arasında 2 Milyar volt civarında bir elektriksel güç vardır. Tesla iddia ediyordu ki bu güç, eğer doğru frekansı bilinirse harekete geçirilebilir ve böylece aynı frekansa ayarlanmış bir araca sınırsız enerji çekilebilir. Nitekim iki parmağı arasında tuttuğu, frekansı ayarlanmış Bir lamba ile bu iddiasının uygulamasını gösterdi: Lamba yanıyordu!" deniyor...(Bilim Teknik Dergisi-sayı:137-Nisan 1979)

3 yorum:

  1. slm ben bu devrenin aynısını yaptım fakat üretilen gerilim 0.50 voltu aşamadı bile sizin videoda 4 adet mercimek kon.var acaba fark burada mıdır.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. merhaba kolay gelsin , ben ınternet uzerindeki tüm devreleri kurdum fakat bı somuç alamadım yardımcı olabılır mısınız ?

    YanıtlaSil